Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

onsdag 5 maj 2010

Stockholm i mitt hjärta

Dagen har spenderats på Fridhemsplan i Stockholm. Där erbjöds kurs i ämnet "sjuksköterskans kliniska bedömning" - spännande va? Det var det! En liten uppfräschning av kunskaper och en alldeles utomordentligt bra föreläsare. I kursen ingick en lunch som intogs på en kvarterssylta - och kvalitén höll väl vad en sylta brukar. Jag valde havets Wallenbergare och bättre kattmat har jag ätit..... Håll i hatten för SJ höll tiderna o sittplats fick vi oxå både dit o hem. Solen sken och Stockholm visade sig från sin bästa sida. För att ryggen skulle samtycka till dagens eskapader varvades att sitta med att stå och det gick utomordentligt bra

Väl hemma kom jag till dukat bord o jag o barnen slängde ihop en hallonkaka då vi väntade fikabesök. Så M o J kom förbi för att träffa barnen som fick godis, halsband o färgsprakande tröjor från Afrika.

Nu är jag trött efter all korvstoppning så nu löser jag parkeringsbiljett i soffan! Ha en fortsatt skön onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar