Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

måndag 24 maj 2010

BagarBertas bullar...

Nu laddas det om för ytterligare ett kalas på torsdag då min stora A blir 5 år! Så i dag skulle nya maskinen invigas i bullbaket. Jag erkänner att det blev en totalt misslyckad tosca kaka då jag till min fasa upptäcker att jag glömt att sätta på ugnen när kakan skulle in (jag hade varit duktig att bara tända belysningen i ugnen...) så skit oxå! Men på´t igen ba och nästa resultat fick godkänt. En deg till kardemummakakor ligger i kylen men den tar jag itu med i morgon.
Idag for jag o mamsen o kidsen till Hälla för att byta min bikini men eftersom trosorna inte va plomberade så fick jag inte byta - sååå bra att de frågar en herre i 60 års åldern som köper bikini o vill ha den inslagen om den ska plomberas eller inte - jävla puckon! Kapp Ahl ligger inte högt i kurs hos mig o min mor just nu...
Längtar till lördag då det vankas tjejpartaj hos svägerskan i V-ås. 25 galna brudar i en lägenhet på Klockartorpet och sen utgång - om vi kommer så långt ;o) lite 70/80 tals musik om jag känner soffipropp rätt (o så lite lisa stansfield förstås). Kristallkronan lär gunga hos grannen under!
Nu ropar sängen söta små ord så jag tror att jag tar o kryper ner - godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar