Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

söndag 9 maj 2010

Rubriktorka...

jo det var det där med vem som somnade först.... jag kan säga att stora A höll sig vaken längst. Mamman låg på soffan i skönaste morrisen o lilla A i andra ändan. Pappan gjorde ett desperat försök att titta på fotboll i sovrummet utan vidare framgång. Så utvilade (?) i morse donades det inne och ute. Jag lyckades hitta några aklejor och höstglöd som jag flyttade till ett lämpligare ställe. Sen som vanligt simskola o badhus.

Väl hemma dinerades = Lasagne och vitkålssallad och fruktsallad o glass till efterrätt (efterrätten var ämnad för lördagen, men se vi sov....) Och lyxigt värre köpte vi båda en kvällstidning med bilaga (av misstag), så nu har vi suttit i varsin soffände och liksom läst i stereo.

I morgon ny vecka och om ytterligare en vecka går jag åter till jobbet på halvtid - det känns som det är läge för det. Jag har inte ätit en smärtstillande tablett på tre dagar (med undantag för pannknacket i går morse) och det är ju verkligen ett bevis på att det går åt rätt håll. Härligt!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar