Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

onsdag 19 maj 2010

Finbesök o smicker

Dagens förmiddag hängde jag och några av mina arb.kamrater med politiker som bjudit in sig själva till min arbetsplats. De var representerade i från S och V både på lokal nivå samt riksdagsnivå. De vill ju förstås promota sig själva inför det kommande valet, men också få en inblick i verkligheten. En trevlig f.m. med trevliga människor. De verkade glada över att få ha hälsat på och pratat med oss både personal och boende. Hoppas vi gjorde några avtryck som de tar med sig i allafall - helst då positiva..... Jag fick i allafall beröm av en arbetskamrat att jag skött mig riktigt bra och det värmer i hjärtat!
Lilla A har redan sovit i 45 minuter - väldans trött ikväll vilket inte gjorde oss päron särskilt ledsna. Så med ett lugn fick ett iskallt glas rosé Muldenbach fick göra mig sällis vid datorn vilket inte var helt fel. Nu dax att köra igång med mis en placen inför fredagskalaset. Har precis plockat ur 2 kg kyckling ur frysen som ska marineras i morgonkväll. Jag ska väl inte avslöja alltför mycket eftersom jag vet att gästerna läser och då blir det ju inget spännande om dom vet vad som bjuds.

Dagens dinner onsdag = Kycklingwok med fullkornsnudlar och oyster/garlicsås

Ha en fortsatt solig (det har iallafall vi) onsdagskväll!

2 kommentarer:

  1. Det var värst, så fint främmande på bonnlandet.

    SvaraRadera
  2. I, du måste kika in på jobbet om du har vägarna förbi - vi har renoverat o fått så fint i matsalen!

    SvaraRadera