Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

fredag 7 maj 2010

Friday I´m in love..

I går var det 10 år sen jag träffade min ogifta man ;o) på ett så fruktansvärt oglamouröst ställe som byhålans stora torg. Där stod han o drog sina allra bästa jokes o vi tjejer skrattade av artighet....
När herrn kom hem från jobbet igår kväll fick jag en stor fin blomsterkvast och en finfin bok -nämligen Leilas nya kokbok "a piece of cake". Lite ost o kex o en flaska rosa cava avnjöts när grynen somnat.




Torsdagens dinner = Sallad med tonfisk, crabfish o mathavre serverades med en currydressing.




I kväll är det lite festligheter med jobbet. Det ska bowlas o ätas tacobuffe. Jag vågar inte riktigt ge mig i kast med bowlingklotet då jag värnar om ryggen. Turligt nog kan jag dricka vin, och titta på mina arbetskamrater o skratta åt deras lycka o misslycka ;o)

I dag är det exakt två veckor tills jag fyller år. På min önskelista står:
Systemkamera Nikon D60
Parfym Versace Versus (har jag önskat mig från mina barn)
1 Vit/cremefärgad Matteustallrik (den stora mattallriken) med fjärilar
Kitchen Aid äggskalsfärgad ( för den som har mycket pengar över)
Bikini fr Kapp Ahl stl 44/85D halterneck svart/vit randig med cerisa snören 129:-/99:-
Ha en riktigt solig o skön fredag!

1 kommentar:

  1. Bra att önskelistan är med idag. När blir festen ;). Kram V

    SvaraRadera