Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

måndag 3 maj 2010

magic monday - not

Dagen inleddes ute med lite sol på näsan och ned slank lite kaffe i den hesa halsen. Sen en sväng till jobbet för att bla kolla mail o bara orera.

Pga tvärförkylning eller pollen somnade jag som en prinsessa i går kväll, märkte knappt när stora A kom in till oss inatt o la sig under mitt täcke (Neeej - inte stora S ;o)) När jag väl vaknade i morse kändes det som jag inte hade sovt alls - är såå trött!

I går kväll kom säljaren med MK hudvårdsprodukterna förbi o böt ut ögonkrämen som jag köpte tidigare i veckan - den funkade inte alls på min känsliga ögonhud så jag fick en annan istället som var mycket bättre det kände jag på en gång. Och så fick jag lite andra prover bla en fuktbomb till ansiktet som kändes kanonskön! Betyget blev gott när jag i morse inte såg rynkorna på halsen som jag haft senaste två-tre veckorna efter incidenten med de andra hudvårdsprodukterna. Dessutom fick jag oxå prova en bivaxkräm som var kanon.

Väntar på besked fr mami om hon får flyga hem i morrn elr inte. Att flyga med öroninflammation är ju ingen hit då man faktiskt kan spränga trumhinnorna....

Dagens dinner = baconpasta á la improvisation m creme fraiche, tomatpuré o grönsaker som finns hemma.

Psst -på torsdag är det 10 år sen S! xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar