Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

torsdag 20 maj 2010

Fy f-n för den leda

I bland (o ganska ofta) vill jag bara vomera rakt ut och på folk - både maginnehåll o mina tankar. Men hur skulle det se ut...

Har precis kommit på att med mitt chefsjobb och min lön har jag ju faktiskt råd att köpa min egen kitchen aid. Tror till och med att jag ska köpa två, en vit och en röd så kan jag ju byta ut den vita till jul - fiffigt va! Och är det så att det sitter ngn stackars sate där ute som oxå vill ha en så hojta till bara - o glöm för all del inte att tala om vilken färg Ni vill ha.

3 kommentarer:

  1. Thö grejtest Svejgerska äver!20 maj 2010 kl. 14:39

    Jag vill ha en roooooooooooosa!!Pöss

    SvaraRadera
  2. Ååh Smulan!
    Om du vill kan du också få två en rosa och en röd till jul. Vill du ha extratillbehören också?? Du vet degkrokarna etc..

    SvaraRadera
  3. Thö grejtest Svejgerska äver!20 maj 2010 kl. 20:16

    JA!! Allt som hör till vill jag ha:-) Klart vi ska ha olika färger för olika årstider. Men jag vill oxå ha matchande brödrost till mm. PÖSS

    SvaraRadera