Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

fredag 21 maj 2010

Kärlek i ett stort paket

Tänka sig att jag fick ett stoort paket i morse - o inte var det inslaget så det skvallrades direkt om innehållet! TACK TACK TACK S! Av mina små älsklingar fick jag min efterlängtade parfym Versace Versus. Stora A hade gjort ett rött pärlplattehjärta på dagis som han slagit in alldeles själv. "Vet du vad det betyder mamma - hjärtat betyder att jag älskar dig" -ja vem grinar inte då..

Straxt iväg o lämna kidsen på dagis, i dag har vi har ätit mysfrulle hemma tillsammans. En frukost med vissa inslag av hot.
"Ey muckardova, do rer inte min smurgas"
Ikväll blir det kalajs - hoppas du får en fortsatt trevlig fredag!

1 kommentar:

  1. Thö grejtest Svejgerska äver!21 maj 2010 kl. 23:30

    Miss first Maffiabrud los Hummelsta!! Cool tjej, sätt er ej på henne...brås på faster Fia!!! Linda kan du inte lägga ut lite foton på dina underbar matkreationer?? Speciellt bak och dylikt efter du fått en så fin Kitchen Aid..men sen å andra sidan. Du skulle ju ändå köpa 2 en sån du fick och sen en till jul. Och en till mig:-) PUSS

    SvaraRadera