Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

måndag 26 april 2010

Raggarballe med svängdörr

Evening! När kidsen hämtats från dagis o ville leka på gatan trotsade jag restriktionerna o krattade löv i 20 minuter, fick f-n träningsvärk i armarna efter 5.. ja nog har jag allt vilat i 4:a veckor det märks. Men nu orkade jag inte se skiten längre. Jag får ta en 15 minuters trädgårdsjobb om dagen så kanske ryggen håller och jag blir klar till kräftpremiären.

Ett efterlängtat långväga samtal med min andra hälft i dag som jag smått börjar sakna. I Barca är det varmt o solen bränner. Zlatan äger och tydligen har de god mat o dryck där oxå! Vissa har tom badat i ett vältempererat hav under nattens svarta timmar.

Här hemma bjöds på en hejdundrande middag:
Dagens dinner = Sibylla knäppkorv med bröd, mos o boston. Yummie! (ingen GI direkt men va fan..)

Tjoho i morrn kommer herrn hem och så även Janos från Hurghada som lämnar nattens drottning kvar en vecka till.
Godnatt!


2 kommentarer:

  1. Tja Linda! Kul o läsa din blogg!
    Jag bloggar oxå lite grann....
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Thö grejtest Svejgerska äver!27 april 2010 kl. 15:31

    Vet du? Du gör min nya favveblogg!! PUSSIS/din underbara svägerska Fia

    SvaraRadera