Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

söndag 25 april 2010

Hangover - nej det är inte en karusell!

Å vilken trött söndag! Vaknade 07 o insåg att jag skulle må som jag förtjänade. Inte kunde jag somna om riktigt heller - typiskt när man för en gång skull får sova hur länge som helst.... Nåväl den tidiga morgonen gjorde att huset fräschades upp och även fröken som också såg ut som hon förtjänade ;o) Sen spenderades f.m. i sängen i förhoppning om att jag skulle bli pigg för den stundande bilkörnngen (!) in till simskolan med stora A. Hämtade honom hos farmor o åkte in till stan o tur nog inte en Aina så långt ögat nådde - puh! En stor A som har varit så kelig hela veckan och ska pussas stup i ett tom under simundervisningen kunde han inte låta bli att köra småpussar o långtradare på mami. Haha ena stunden vill han vara stor tuff grabb o i nästa mamis lilla pusskille.


På vägen hem stannade vi vid en av byhålans pizzerior och köpte två degbollar - killen i kassan ville ha 5 eller 10 kronor för dem men han fick en tjuga - jag var glad att jag slapp göra egen deg. Sen fick vi en fika hos svärmor och så återvände jag hem med kidsen. Väl hemma fixade vi pizzorna. Kl 19 låg de i sängen och 19.05 låg mami i sin säng med datorn i knät - SKÖNT!

Lever trots tröttheten fortfarande på den helt enormt roliga gårdagskvällen :o) I morgon blir det totalvila det har varit en intensiv vecka vilket känns både här o där. Boddan har helt enkelt slarvat!

Dagens dinner = Pizza med önsketopping. Stora A - skinka o lök, lilla A - skinka, lök, champinjoner, Mami - lök, skinka, champinjoner, banan o curry samt salami, lök, vitlök o paprika

Ha en skön ny vecka! GODNATT!

3 kommentarer:

  1. Chatarina Lindgren Sigge25 april 2010 kl. 20:04

    Hej Linda! Du är helt otroligt bra på att skriva, du skulle inte bli sömmerska utan författare!! ler hela tiden när jag läser, och önskar att jag var lika duktig som på att berätta hur livet är <3!!

    SvaraRadera
  2. ååh tack Katta - nu får jag prestationsångest! Roligt att du kikar in - kram

    SvaraRadera
  3. Chatarina Lindgren Sigge29 april 2010 kl. 21:05

    behöver du inte ha... men skriv oftare på fb, så jag har möjlighet att läsa, du är så duktig <3 Kram

    SvaraRadera