Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

tisdag 20 april 2010

Äntligen!

När vi flyttade in i vårt hus satt i hallen fula kräkgröna tapeter som dessutom var trasiga. Färg på snickerier o taklister var lite luggslitna. Efter 6 år o två barn som dragit bort bitar o gått på med kritor o tuschpennor så är det äntligen dax för lite förändring. Vitt vitt vitt ska det bli o jag har andra planer också - vi får väl se vad herrn i huset säger?!

Hysteriska avkommor fick i dag sina sista Twinrixprutor - dock lugnade de ned sig sekunden efter med hjälp av lite lattjo plåster o justa klistermärken - PUH!

I morgon ska lite Tipp-Ex inhandlas så jag får gå loss på köksluckornas fläckar som inte vill försvinna - husmorstips! Jag ska även försöka sy armstödsskydd till fåtöljerna i vardagsrummet. Klädseln som är tvättbar har gått sönder på armstöden så för att slippa köpa nya fåtöljer ska jag försöka trolla lite.

Dagens dinner tisdag = Pannbiff med gräddsky, kokt potatis , lingon. Serverades med en sallad på vitkål o grovrivna morötter med sötsur "ättigrette"

I morgon laddar vi för stora A´s första våruppvisning på gymnastiken. KUL!
Roligt att Du kikade in!

2 kommentarer:

  1. Det är helt ok med vitt vitt vitt för min del -du har mitt fulla förtroende...

    Maten var kanongod t.o.m kidsen sleva i sig!

    SvaraRadera
  2. men kära du jag sa ju att jag hade andra planer oxå... har du alltså godkänt utan att ens se - det tror jag knappast, dom är STORslagna.

    jättekul att du tyckte maten var god...... men vi kan väl försöka fortsätta prata irl cybersex blir så andefattigt ;O)

    SvaraRadera