Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

lördag 17 april 2010

Island har oss alla i en liten "ask"....

Godmorgon! Denna lördag bjöd på sovmorgon - här fick vi sova ända till halv sju vilket är minst en halvtimma längre än vanligt.
För en vecka sedan prövade jag ett nytt hudvårdsmärke från ett sånt där homesalesparty. Till en början var det jättebra och det kändes nyttigt för huden. Nu efter 6 dagar användning är jag torr som ett sandpapper, rynkor som inte funnits förut har uppenbarat sig. Jag är irriterad o röd i hyn o det kliar smått. Till o med stora A noterade detta med ett "mamma vilka röda kinder du har" YIPPEEE! Nästan att jämföra med efter användning av Hibi-skruben på kirurgen. Försäljaren sa dock att man får returnera o få pengarna tillbaka om jag ej var nöjd, så jag ska kontakta henne under dagen.

I dag är det in till stan som gäller, kalas för stora A och i kväll ska vi till Fam C/D på lite god dryck o mat - trevligt.

Islands kräkande över hela Europa sätter skräck i både svägerska o karl som ska ut o flyga i nästa vecka. Vi får hoppas att de verkligen kommer i väg på respektive avgång! Jag har ju sett fram emot att få vara ensam ;o)




Ha en skön o härlig Lördag!

2 kommentarer:

  1. Min karl sitter i Köpenhamn och inte vet jag om han lyckas ta sig hem idag.

    Hur länge är du sjukskriven?

    SvaraRadera
  2. Tråkigt för din gubbe mad tanke på svärmodern - jag såg det i din blogg. Hoppas det löser sig!
    Jag är sjukskriven 4 veckor till heltid. Sen ska jag börja rehabiliteras och samtidigt börja jobba i den grad det går. Jag kan tänka mig att det blir som enbart arbetsledare på halvtid.

    SvaraRadera