Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

måndag 26 april 2010

I have a dream!

Jag har en dröm som bara Mr S vet tills nu - jag drömmer ibland om att bo i Sthlm att jag är en riktig 50-tals/rockabillybrutta i fina vippiga klänningar med tyll under eller en sailoroutfit, finfinaskor, härliga håruppsättningar, riktigt svarta kråksparkar och som grädde på moset har jag schyssta coola tatueringar - hah! Det trodde Ni inte va? Men så är det - å att ändra look när man är snart 40 anses väl lite desperat. Men jag avgudar dessa vackra coola retromänniskor. Jag har en grön bomullsklänning från Sivletto/Fever hänger i garderoben som jag köpte i höstas - dock lite för liten men nu jävlar till sommarn ska jag komma i den! Sen saknas bara ett par shyssta pjuck. Tatueringen får jag nog suga på ett tag till - o STHLM ja det kan jag nog glömma det skulle jag gjort för 15 år sedan. Förresten kan Hummelsta nog behöva förgyllas med ett nytt original ;o)
Jag har två "damer" som jag störtgillar och de har en varsin blogg - gå in o läs! Den ena är väl präktig o kristen men hon är snygg som få och skriver som en gudinna. Den andra heter Billgren i efternamn o ja det säger väl allt!
Ha en fortsatt härlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar