Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

söndag 25 april 2010

Damlaget is the shit...

ja fy f-n för en helkväll med Damlaget blev det och nyss lämnade dom boningen för att hinna med bussen (förutom lena o malm som bor i slummen o kunde använda apostlahästarna/cykeln hem). Vi började städat med en drink i vardgsrummet o avslutade aftonen med ormgrop på köksgolvet ;o) Spotify är ju guds gåva till partyt nowadays då vi lyssnade på Brittan, johnossi, eldkvarn, perssons pack, madonna, hårdrock av alla de slag, fibes oh fibes, pernilla Wahlgren (jag kräks) phoenix, Erik Saade (ja vi har en o annan gumsjuk = MÖ), kent, peter le marc, mfl mfl.



Goood mat avnjöts i form av Italiensk buffé vilket var uppskattat av alla o själv var jag ybernöjd. OM jag inte var syrra skulle jag laga mat på heltid - men det är för mkt slit på fel tider o tyvärr dåligt betalt... Däremot kul att glädja andra på sin fritid med ett hejdundrades buffébord!

Till detta tömdes baren som var kvar fr Sälen dvs alkoläsk, rött o vitt vin, Caipirinha. BRUDAR det är en hel del kvar så det får bli en bartömning till! Hur hade vi räknat från början egentligen?

Tack för en helkväll - roligaste jag haft på länge.. ja sen vecka 10 faktiskt! Love you all - o nej jag är berusad men inte full! Lena boka nästa - NU! Dax för nästa parrty för oss misslyckade underbetalda outbildade i slummen ;o)
Dagens dinner = Italiensk buffé (Italienskt kallskuret dvs parma, pastrami och salami, grillad sparris med parmesan o rostade pinjenötter o balsamicoreduceríng, capresesallad, grönsallad, zucchinipaj, inlagda oliver, 3 sorters hemgjord färskost, grissini, lantbröd, bruchetta med tomat o vitlök o basilika, tapaschampinjoner o sist melon)

Vad är livet utan vänner? Jävligt tråkigt! Puss o godnatt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar