Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

onsdag 14 april 2010

Lättare sagt än gjort!

Det där med att fixa o trixa med layouten var ju lättare sagt än gjort. Hur jag än gör lyckas jag inte få in nån juste template eller header som det så fint heter. Så jag tar tacksamt emot tips om det är ngn som har det.

Farmor skjutsar i skrivande stund stora A till gympan i stan. Mr S jobbar över men får äran att hämta när gympan är slut samt handla på vägen hem. Lilla A som håller på o somna framför TV´n ska nu få hjälpa Mami med middagen.

Dagens dinner = Fisk i ugn med fransk gratängmix, kokt potatis o kall sås + grönsaker

2 kommentarer:

  1. Hej Linda, skitkul och lycka till! Modigt. Kommer nog att bli en av mina många favvobloggar.
    Kram
    Farmor GB

    SvaraRadera
  2. Kul! Ska kanske börja läsa bloggar....

    Nästa steg för dig blir att vara med i "Halv åtta hos mig"...
    Kramen Sibbelibb

    SvaraRadera