Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

onsdag 21 april 2010

Ester - vi är här nu!

Min farmor som gick ur tiden för länge sen var i sitt yrkesverksammaliv sömmerska. Redan som 4-åring fick jag lära mig hur man använder symaskinen. Jag bodde liksom i ateljén de gånger jag var där som liten - så minns jag det i allafall. Talangen har jag inte jobbat på direkt mer än att sy raksöm till gardiner. I dag hoppas jag att Farmor Ester är stolt som en tupp med tanke på det jag åstadkommit. Ja här hemma går i alla fall jag och sprätter!




4 st armskydd till IKEA fåtöljen - nu har jag en affärsidé i fall jag får sparken från jobbet!
Vill Ni ha uppsydda kan jag fixa det till det facila priset av 1000:- per fåtölj. Hör bara av Er.

2 kommentarer:

  1. "Snyggt jobbat"
    /Mr Loverlover

    SvaraRadera
  2. Bravo! Men du får nog ha det som hobby. Tror inte att du får sparken.

    SvaraRadera