Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

torsdag 15 april 2010

Jag hävdar bestämt att det är vår!


Med våren börjar alla trevliga konserter, partyn o kalas att trilla in. Inte många lediga helger förrens midsommar som eg inte heller är oplanerad. För att inte tala om hur vi har lyckats planera in 3/4 delar av denna familjs födelsedagar då allt ska ske inom loppet av tre veckor..... o jag som egentligen får panik av att ha inbokat på helgerna. Men att träffa bästa kompisarna för lite mat o vin är aldrig fel.

Har redan förberett dagens middag då jag tillsammans med svärmodern ska hämta på dagis (ni får stå ut med att jag kallar det för dagis, jag vet att det heter förskola men det struntar jag i!) o sen ska jag iväg på lite samtal på jobbet så svärisen får äran att passa kidsen i trekvart. Få förunnat.....alltså inte att ta kidsen utan att vi har barnhjälpen nära!

Dagens dinner = tomatsoppa med nötfärs o grönsaker + pannkaka (jag vägrar dock att kalla pannkaka för mat utan snarare efterrätt så länge vi inte pratar matcrépes).

Och nej jag är inte ett dugg avis på de som befinner sig i Hurgadha - inte alls.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar