Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

måndag 19 april 2010

Dagvill......

Helgen bjöd på ett lugnt tempo med lite trädgårdsfix o rensning och städ av garage. Jag stod väl mest o pekade men se det är jag bra på. Lördagskvällen på Fårtickan med gott att äta o dricka. Avlsutades med lite Plump. Vissa plumpade lite mer än andra ;o) Tack V o J för en trevlig kväll!

Ja det är inte lätt att hålla reda på dagarna när man bara går hemma o slöar (!). Jag har varit fullt övertygad om att den 19:e var i morgon så döm av min förvåning när BVC ringde o sa att de var tvungna att avboka tiden för kidsens sista Twinrixsprutor i dag. Idag? vi skulle ju dit i morgon? Nähä det är den 19:e idag! Jaja det blev den 20:e istället. Vi får väl se hur det går... spruträdda som dom är.

Mina utslag i ansiktet hänger med o nu är huden så torr att ler jag så blir jag rynkig..... Så jag håller mig till den likgiltiga looken hela veckan. Krämerna är reklamerade och nu fyller jag på moist minst en gång i timmen för att rädda ansiktet från att krackelera.


Mannens resa till Barca är oviss i dagsläget - men jag hoppas verkligen de kommer iväg. Jag ska ju ha kalajs på lördag - fixat barnvakt o allt! Damlaget ska ju ha bartömning av det som återstår sen Sälen. Hörrudu vulkanen - "ashes to ashes" du kan ta o lägga av nu va!


Dagens dinner lördag Fårtickan = Helstekt oxfilé med ljummen sallad på potatis, rotsaker o grönt. Serverades med en Balsamicoreducering

Dagens dinner Söndag = Glazad fläskkarré m pot.klyftor, bea och sallad

Dagens dinner Måndag = Carbonara + morotssallad

Du fick "äran" MS att representera laget här på bloggen ;o)

1 kommentar:

  1. Tack själv, mycket trevligt att ha er här i lördags...ser nu fram emot lördag hos dig! Kram kram V

    SvaraRadera