Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

tisdag 6 juli 2010

Semi - det innebär att det snart är slut va?

Nu är det tre dagar kvar till semester o ska sanningen fram är jag i sinnet nästan där - men så är det väl för de flesta veckan innan ledigheten...

Dagens Dinner = Ikväll fick vi ett spontanbesök av pappa o K som svängde förbi på hemvägen från V-ås. Å se dom hade en jättebra idé att vi skulle slå dem följe intill stan o käka. Utan att tveka sa vi ja o satte oss i bilen! Som grädde på moset bjöd pappa på middagen - Tack tack!. Kebab o pizza blev det vilket inte blir alltför ofta när man bor på landet. Såå gott!! Stora som dasslock var de oxå så nu har jag min halva i kylen till lunch i morgon :o)

Som utlovat kom glassbilen o mami fick själv välja gelato o jag hoppas jag får godkänt i morgon...

I helgen är det Power Meet i V-ås och på fredag cruising vilket passar en biltokig 5-åring (Dessutom slipper vi då se alla kissande raggarsnorrar genom vårat staket på baksidan) Sen är det partaj i Kroklösa för en 35- samt en 40-åring på lördag. Då bliré cykeln tur o retur (ja returen får vi väl se - sist jag cyklade därifrån efter en fest blev det några vändor i diket...)

I morgon - Lill-lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar