Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

tisdag 13 juli 2010

Am I in hell?

- det är ju så varmt så jag funderar ju... Ja semestern had ju inte kunnat fått en bättre start med tropisk hetta, sol o bad för att inte tala om lördagens födelsedagsfirande ända till 5 på söndagsmorgonen. Ett hilarious firande med flertalet gamla vänner som jag ej sett på många år. Några detaljer från partajet kommer inte, för se herrskapet i Kroklösa bjöd på gubbröra o snaps till mingel - så omdömet försvann nångång vid 22-snåret.... men se fröken fräken kom igen och fick istället på hemvägen leka hare på E18 ;o)
De två första semesterdagarna har spenderats på F-100 badet som passar oss utmärkt men imorrn blir det nog Sundängen för det ska visst bli lika varmt som idag. Så huga er snokar o ormar för i morrn kommer jag... (alltså jag pratar riktiga, inte byxsnokar - snuskhumrar!)

Inläggen duggar väl inte tätt nu i semestertider o våra dagar ser nog ganska lika ut framöver; bada, sola, bada, sola, bada - ja ni hajar - så inte så mkt att rapportera mao. Denna vecka blir vi hemma och på lördag är det grillfest hos pappa och K för alla oss barn och barnbarn, "hela som halva" (8 st barnbarn - Shit jag insåg inte att de var så många förrens jag räknade...) Sen får vi se om vi packar tältet o drar till Åland nästa vecka.

Dagens dinner (ja tyvärr måste man ju äta i värmen, ingen orkar väl egentligen laga mat eller?)= Grillade kycklingspett o grekisk sallad. Och ja, jag trodde inte att jag skulle bli sugen på vin efter lördagen men se nu är ett kallt upphällt.

Cheers

2 kommentarer:

  1. Du e tokig du Linda. Kram i värmen svärmor

    SvaraRadera
  2. Ja, man orkar ju knappt företa sig nåt alls i den värmen. Vi drar oss mot Dalarna imorgon.

    SvaraRadera