Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

onsdag 29 december 2010

Vi flytt - snart

Snart januari vilket innebär att det närmar sig.... Kartongstaplarna växer och nu börjar det faktiskt synas att saker försvunnit från väggar och hyllor. I rena rama farten åkte julen ut igår. På söndag ska vi till huset för att få ta lite mått. Bla ska ny soffa beställas och det vore geschwint om den fick plats...


Längtar tills lillhönan får sitt alldeles egna rum. Det ska bli ett riktigt tjejrum eftersom ungarna delat rum har det ju varit ganska könsneutralt. Men nu ska det slösas på rosa, lila och skirt lull-lull. Med vitt som grund - vad annars ;O) Denna fina lampa fick hon av farmor Grankott i julklapp.
Sen har jag sett en tapet som jag gillar jättemycket - frågan är väl bara vad lilla A säger... Den heter Saga från Decor Maison.
Lite retrosöt sådär. Den tycker
jag skulle passa bra som en fondvägg mot gräddvita väggar.
Nu börjar det bli lite pirr i magen - har nog inte fattat det riktigt.
Dessutom händer det andra roliga grejer i mars - Damlagets reunion i Sälen vecka 10. Nu är det bokat o klart. 9 brudar på 42 kvadrat - ja det blir grejer det!!! Å i år får även jag "pumpa puder" :O)
Behövs lite roligt att se fram emot - å nu har jag en hel del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar