Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

onsdag 8 december 2010

Halva veckan gjord!

I måndags hade vi en liten julfest på jobbet med julklappsbyte - jag fick doftljus! Det paketet visste exakt att det skulle landa i mitt knä :O) Så nu luktar det kanel i huset och jag slipper baka! Tack tomten du gjorde mig en stor tjänst oxå ;O)

Fnular på vad lördagens julpyssel ska sysselsätta fröken fräken med, visst gillar jag pyssel, det är bara det att det blir ju oftast så in i bomben fult att man inte vill ha det framme... Vi är ju ett gäng som varje år träffas o julpysslar. I år är det svägerskans svärmor i västra aros som står för mat o pysselrum. Karlar äro förbjudna!

AK o Janos pressar väl i skrivande stund på playa Siva med en varsin GT i handen - nej jag är inte avis... Akta Er för hajen bara - den verkar gilla damer runt 70

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar