Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

onsdag 22 december 2010

Välkommen Hanna

Nu får jag ta jul! Ja inte bara jag utan hela familjen som är lediga i morgon. Så en lugn dag på stan ska vi ha. De flesta klappar är klara och nästan all mat likaså. Vårat bidrag till julbordet är fixade, lax- och skaldjurspaté och juliga köttbullar.


På mitt köksbord ståtar en krispig röd tulpanbukett som jag fått av personalen på jobbet. Jag som älskar tulpaner :O)

Tack tack!

En tidig julklapp fick mina barn i dag oxå - en ny liten syssling som heter Hanna såg dagens ljus i dag på f.m. Grattis älskade kussemurran - välkommen till tvåbarnskaoset! Och bara tjejer har Ni nu dessutom, grattis - jag säger verkligen grattis ;O)

I morrn är det dan före dopparedagen och mannen längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar