Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

torsdag 16 december 2010

Orädd kille..

I söndags var vi som vanligt till badhuset och övade på stora A´s simkunskaper. Nu går det riktigt bra så mammans löfte om det lovade leksaksaffärsbesöket måste nog infrias :O) Orädd är han oxå - hoppade från 3:an 2 ggr! Det vågar inte ens jag... Rackarns tuff är han!


Det där med lampor på jobbet har blivit min grej. Jag har ju den gamla runda taklampan i källaren som väntar på nya "kläder" och i går när jag kom till jobbet stod en annan stor skönhet och väntade på skrivbordet;En snäll kollega som räddat en lampa från att kastas på tippen - och så tänkte hon på mig :O) Bland de vita ringarna finns bordeauxfärgade ringar. Jag tror banne mig tyget i bollampan får bli ett blankt bordeauxfärgat sidentyg. Kommer bli assnyggt ihop!

Nu väntar bråda tider både på jobbet o hemma. Mycket ska hinnas veckan innan jul. Men i morrn är det fredag så först tar vi en välbehövlig helg!

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar