Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

torsdag 30 december 2010

Bokslut

Ett dekad är snart slut. Under dessa 10 år har det hänt en hel del. Bland annat har jag blivit vuxen - även om jag inte vill tro det själv.
Jag träffade S (och hans tokiga knäppa familj vilka jag inte skulle vilja vara utan) 2000
Jag började en högskoleutbildning och blev en krankenschwester 2000/2003
Förlorade min mormor 2001
Jag köpte min första bil 2002
Jag förlovade mig 2003 - o är ännu inte gift ;O)
Jag köpte mitt första hus 2004
Jag fyllde 30 2005
Sen fick jag världens finaste unge 2005
Sen fick jag en supersöt unge till 2007
Genomgick en läskig operation 2010
Köpte ett större hus 2010/2011

Betydande saker som hänt under dessa år. Nu ser vi fram emot de tio nästkommande :O) Stora barn = Sovmorgnar o mer egentid. Mer tid för mami o papi. Och att bäbis o småbarnsåren är över - visst det är mysigt, men det blir roligare o roligare (undantag finns....typ lilla A när hon är som en förpubertal tonåring). Jag har alltid sagt att livet är nog bäst vid 40 - och jag tror fan att det stämmer!

Gott nytt 2011 kära bloggisar!

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År till er också och lycka till i fortsättningen också. Kram svärmor

    SvaraRadera