Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

måndag 13 december 2010

Ett dukkehjem

Dockskåpet i källaren är sen ett tag tillbaka vitt och det har ju lillhönan sett med egna ögon. Vad hon däremot inte vet att jag ska göra i ordning det ytterligare till henne i julklapp. Det finns en hel värld med miniatyrer i alla stilar. Och - jag tror inte ngn blir förvånad när jag säger att inredningen ska vara vit... Här kommer ett smakprov på vad som damp ned med posten idag. Sen ska det sättas belysning och av gamla hemvirkade mormors-spetsar ska jag försöka få ihop lite gardiner. Huvva detta kommer bli min nya drog ;O)

Visst är den underbar stolen där uppe - inte vit utan vaniljgul och precis den rätta patinan för ett 60 år gammalt dockskåp

Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar