Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

tisdag 30 november 2010

Garaget ger bästa räntan

För två år sen köpte vi en sprillans braskamin, ett stort vridbart monster. Vi fick den billigt som attan. Vi ställde den i garaget i tron om att vi kanske skulle sätta in den i vardagsrummet eller i ett ev nytt hus eller tom sälja den vidare. Nu behöver vi den inte längre - dit vi ska finns det redan två. Så sagt o gjort den utannonserades på Blocket i går kväll o nu är den i skrivande stund både såld o hämtad. Å hör o häpna med en vinst på nästan det dubbla... så tack o bock var
den nya vardagsrumssoffan :O)

Just nu har jag satans mycket inspiration till det nya boet, men tid att åka runt o kika finns knappt. Så tack gode gud för nätet, tidningar o ffa Booli. Jag (observera JAG) har en plan på vardagsrummet där 50/60-tal ska möta rena moderna linjer. Svart, grått o vitt med härliga färgklickar. Köket vill jag ha i min vita lantstil - jag kommer sakna mitt nuvarande kök enormt - inget slår det. I den stora öppna hallen ser jag svarta kurviga möbler blandat med Tricia guild tyger o färger. Kollage ska bli mitt projekt i helgen :O) Får inte glömma 100-talet liter med vit takfärg o kvistlack bara... Det ska vara enhetlig färg på väggar o tak, sen får möblerna sätta prägel på rummen. Nu börjar det längtas o pirras!

















psst - imorrn är det december!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar