Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

torsdag 25 november 2010

She´s got it - yeah baby she´s got it!

Jomen ja tackar ja. Alla i kön till bänken verkar ha försvunnit för i dag ringde dom. Så nu är jag lika glad som ett barn på julafton. God jul i förskott Boddan!
Och i skamvrån borde jag stå enl vissa - pga avsaknade inlägg.
I går skulle jag typiskt nog i värsta ovädret ta mig i bil till bohemstaden Uppsala för lite tandvårdsstödsutbildning. Krångligt ord men det handlar helt enkelt om att jag beviljar folk att få billigare tandvård om man uppfyller vissa kriterier vill säga. Utbildningen hölls i ett gammalt hus på slottsgränd där självaste "jag är dödenIngmar Bergman" sprungit runt i salongerna som barn. I rummet där vi fikade har den store regissören spenderat tid och rummet har fått stå förlaga till vardagsrummet med julscenen i "Fanny och Alexander". Så där satt vi o drack java o fick en giffel. Gräddan utbytt mot grädde i kaffet. Min kollega C fick förövrigt äran att blåsa ut kandelabern i trappan ;O)
Fredag zu morgen och herrn ska på kortspel o grabbsnack. Jag tar åldringarna på tunnelvägen och kidsen o går på vesterang o dinerar pizza. På lördag ska det adventspysslas å det grövsta. Järvsöbågen inhandlad i självaste byhålan på Fröken Röd
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar