Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

tisdag 9 november 2010

Vi ser det snöar - det var ju roligt haha

Tänk, snön kom en hel månad tidigare än förra året. Nu får vi väl förvisso se om den ligger kvar o det tror jag ju knappast. Förra året kom snön den 14:e december - det vet jag för det va första dagen på min halvårslånga sjukskrivning. Och den snön låg då kvar ända in i mars.

Detta påminner mig också om att det snart är ett år sen Egyptenresan. Längtar såååå tillbaka! Vissa i min närhet åker dit snart å vi är inte ett dugg avis ;O)För Er Greenpeace anhängare vill jag förtydliga att ni behöver inte åka o knuffa tillbaka - det är ingen val som strandat...

I morgon går kottarna tillbaka till dagis. Det blev ingen mer kräka tack o lov. I dag har papi varit hemma o har väl lyckats arbeta hemifrån ett par timmar vilket är en bedrift med två galna friska ungar hängandes i hasorna. Min stooora 5-åring har i dag upptäckt sin allra första lösa tand - jag trodde förstås inte på honom och var tvungen att känna. Å jo rackarns en liten framtand där nere håller på o vickar. Hjälp vart tog bäbisen vägen =o0


Ikväll har vi dinerat broccolisoppa o pankakor. Sen tog jag mig i kragen o gick ned till dockskåpet i den keller och tvättade med målartvätt o slog ner spikskallar som efter 60 år krupit upp. Tanken slog mig att det kanske är lite synd att förstöra originalfärgen - men vitt blir det.

i morgon onsdag - sen har över halva veckan gått :O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar