Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

onsdag 11 augusti 2010

Mittwochen - kleine samstag..

Jahaja fiskeänka blev jag ikväll då herrn drog ut på Västeråsfjärden - undrar om kaptenen kommer ihåg att trycka på on-knappen på motorn denna gång.... Hoppas storfiskarn tar hem en abborre av samma kaliber som den i stugan dvs 1.3 kg! Ett monster som smakade gott stekt i smör :o) Tyvärr har jag inget bildbevis för Er som inte tror på´t men det kanske kommer.

Det har inte blivit många bilder från stugan då vi helt sonika glömde kameran hemma. Några guldkorn fick jag dock med mobilen som har en urusel kamera. Så här fördriver man tiden nuförtiden, E och stora A i sitt esse, vad gjorde barnen innan Nintendo??
Åsså lilla A då som i år bara tokvägrade dasset - så nr 2 fick helt enkelt skötas i pottan...

Och det bästa hade jag här framför mig - nyplockade kantareller, ett kallt glas rosé o Ljusnan några meter längre ner - jo ja tackar ja! Nu dröjer det nästan 10 månader innan Hälsingland kallar igen :o(

1 kommentar:

  1. För i helvete ...nu har jag gjort två blogginlägg!! Inte en kommentar från dig...fy skam!! KRAM O PUSS

    SvaraRadera