Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

fredag 13 augusti 2010

Finally friday!!

Fröken fräken är trött. Trött efter en första arbetsvecka, heltid och dessutom som syster för första gången på 8 månader. Men det har varit roligt men väldigt mycket o intensivt... Tur att herrn i huset var hemma med barnen i dag eftersom dagis hade planeringsdag o sedemera stängt. Så hem kom jag till ett städat hem, maten påbörjad och en drink på trappen typ :o) UNDERBART!

Igår besöktes frissan o en hel del hår åkte av...tror inte det varit så kort sen långt innan jag fick barnen. Nöjd men fruktansvärt ovant o "huvudet känns lätt" med tanke på att mitt hår väger kilon.
I dag hade vi hembesök och fick besked som vi är mer än nöjda med. Nu är jag medvetet hemlig ;O) Kanske, kanske avslöjar jag mer längre fram....

2 kommentarer:

  1. Yes! Då var det du som klippte mest! Bettade vi något??? ;)
    Nu är du lite hemlig men jag har mina aningar....
    Puss // The greek girl

    SvaraRadera
  2. OKEY ett bildbevis tack! PUSS Fialainen

    SvaraRadera