Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

fredag 27 augusti 2010

kakor och bönor

Äntligen fredag och dagen skall ägnas åt inredning - men inte hemma utan på mitt kontor på jobbet :O) Så på dagens agenda står lite möbelvaruhus.

Sen till kvällen blir det Klara Hall med sötaste flickorna M och L för lite god mat o vin o så ska vi njuta av Cookies n Beans som lirar där ikväll. Fick ett SMS från L igårkväll som frågade vad dresscoden för kvällen var - kläder?? måste jag ha kläder på mig?? Jag har inte haft en enda nanosekund över denna vecka till sådant flärdfullt roligt planerande :o(

På husfronten ligger jag lågt - Ni mina närmsta vet vad som händer men här på bloggen är jag tyst.

Övriga familjen har på sonens begäran bjudit in sig till farmor o farfar på en kräftskiva, och kusin V ska också få vara med o surpla - och vad synd barnen ska visst sova kvar....

Ha en härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar