Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

söndag 8 augusti 2010

Lika barn leka bäst!

Att ett barn blir "stökigt" kanske beror just på att barnet får titta på barnprogram där man slåss o spela liknande data- o tvspel eller? Synd att barnets föräldrar inte fattar bättre utan anser spelen som kreativa och att slag på dagis är "livets hårda skola".... "dessutom innehåller ju alla barnprogram sådant där idag" - Eeeeh? Man undrar just vad det är för barnprogram som åsyftas - mina barn tittar aldrig på sådana program. Jag har i allafall sagt vad jag tycker, då jag inte vill att min 5-åring får se och spela sådant, detta resulterade i ett hätskt meningsutbyte och nu har stora A en lekkamrat mindre. Kanske skönt att slippa karatesparkar på gräsmattan. I morrn har jag väl ett hästhuvud i sängen!

å jo vi har ätit middag i dag oxå - Dagens dinner = Pannbiff, färskpotatis, bön- och morotssallad + lingonsylt. Ett kallt glas aqua (måste ha huvudet på skaft nu...)

2 kommentarer:

  1. Bra agerat!Gillar inte mesiga föräldrar som bara jamsar med!Tosse e rätt less på oss ibland men den "hårda" mamman o pappans uppfostran e nog fan bättre tror jag i längden.Dom tjänar på det!Har dock upplevt en första sommar då man måste släppa på saker o ting så han får utforska världen själv,vilket varit lite jobbigt för mamman men nyttigt.Frigörelse E jobbigt!

    SvaraRadera
  2. Ja du vet väl vad du gjorde M när du var tonåring ;O)

    SvaraRadera