Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

tisdag 14 september 2010

Krankenschwester for sure!


Shit vilket dygn! Har sovit 20 av 24. Vaknade natten till i går och hade vansinnigt ont i magen o mådde illa. Pallrade mig till jobbet för att omfördela arbete o rappa till kollegor. Efter nio var jag hemma igen o stöp i säng. Vaknade efter fyra timmar med feber o ont i hela kroppen. Min första tanke var helt enkelt magkatarr/sår vilket jag känt av senaste veckorna men feber o ledont? Nu har jag fortfarande världens huvudvärk men jag har knappt ätit eller druckit ngt så det kan ju bero på det. Jag är hemma i dag med o hoppas att jag är kry till i morrn. Berocca, C-vitamin o lite vätskeersättning here I come!

Lördagen blev riktigt trevlig med god mat, högljudda barn och sedemera högljudda vuxna...
Söndagen spenderades sedvanligt på badhuset. Sen drog fotbollsfantasten till Stadion och vi andra till mormor på lite söndagsmiddag (Pannbiff o potatis). Mammor är allt bra att ha!

Tänk vad bra det är med Tradera! Senaste dagarna har jag budat hem riktiga andas-underställ till ungarna, vinteroverall till lilla A, vinterkängor till dom båda. Vissa grejer helt nya o oanvända och jag har fått betala ca halva priset fur alles. Dessutom har jag köpt Mary Kay till mig själv oxå för halva priset - I like! Ja men vaddå, säger vissa, du får ju betala frakten?? Ja men det kostar bensin o sitta och jaga billiga priser säger jag då! Grejerna landar ju i brevlådan. Tradera is the shit!

Nä nu har hjärnan fått praktiserat i 15 nu går jag o lägger mig igen....

Ha en fortsatt bra tisdag!








2 kommentarer:

  1. Lilla sjuksyster! Krya på dig för sjutton! Lät inte kul det där. Ja jag har frysen full och därför vill jag oxå dela med mig av mitt hemliga ställe till dig så du också får frysen full. Stor svampkorg ska du ha med dig. Hoppas nu att du kryar på dig till dess. Kramisar

    SvaraRadera
  2. Haha, underbart!! Ja jag har köpt en metallbåt!! Lägg av!!! =) Den ligger mest i Mälaren men även på en trailer för att åka land och rike runt på alla tävlingar. Jag skrattade när jag såg dina rader om Tradera, haha, min M har två jobb!! Ett är tradera kan jag säga...oh my god...men det är riktigt bra att kunna köpa nya NovaStar jeans för priset av HM jeans, typ. Men iallafall, krya på dig och hälsa la familia. Kr HJ

    SvaraRadera