Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

tisdag 21 september 2010

Karius o baktius

I dag hade folktandvården äran att få besök av en ung herre på 5. Han var skapligt nervös i väntrummet.. Men väl inne var han så duktig :O) fina tänder hade ungen oxå varpå hygienisten påpekade att gluggen va precis som mammas... ja vi får väl se om den är kvar när vuxentänderna kommer sen! Usch i dag har det varit inbrott i ett hus här i slummen - glad att vi har larm som förhoppningsvis håller tjyvarna borta. Hos min svägerska i V-ås är det ett stort fint gammalt hus i hennes område som hade påhälsning av narkomaner. Dom passade liksom på att ta in där på "hotell" när de som äger huset va på semester. Pundarna bodde där några nätter o sen ser dom till på ngt sätt att huset börjar brinna... så hela huset é förstört. Fy säger jag bara! Apropå det gick brandlarmet på jobbet i dag. Det hann väl tjuta i så där 20-30 sek innan jag reagerade. Som tur var var det falskt alarm! Inte hann jag se om det dök upp några nakna brandmän heller. Men nu vet jag hur jag reagerar när larmet går - och nej, det var inte rationellt...

Hönan som fick gå tillbaka dagis i dag hade visst inte varit sig lik - konstigt, för här hemma for hon som ett torrt skinn igår...
Ha en fortsatt skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar