Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

lördag 25 september 2010

Busy kid

Att ge besked till någon att livet håller på att ta slut är aldrig ngt man blir riktigt bra på - så känns det i allafall... Den känslan följde med hem o la en tung slöja över det mesta i går kväll.
Sen hämtning från dagis följdes av en stora A-beställd dinner i form av hemgjorda hamburgare. En nästan helt vit kväll blev det oxå med undantag för den kalla tjecken som fick ackompanjera burgaren.

Dagens sovmorgon höll ända till 06.05... Men pappan gick upp med lillhönan så fröken fräken fick vila sina bruna ända till 8 :O)

I dag har det arbetats lite i trädgården o fortsättning följer i morgon. Stora A har varit på idrott o sen fick han åka på bio på e.m. med AK o J o dom kollade på "Marmaduke" som fick väldigt svala recensioner. Lilla A skulle ev leka med en dagiskamrat men det blev uppskjutet till i morrn. När jag talade med dagiskompisens pappa på f.m. hör jag mig själv säga:" Ja stora A är på idrott o morrn har han simskola..." Faaan jag tror jag har blivit en sånt där päron som jag gnällde på förut - dom som sysselsätter sina ungar till max... men men simskolan tar slut om två veckor så sen blir det bara idrottsskola en gång i veckan. Dock skönt att vardagarna är fria från sånt - det skulle vi aldrig palla.

Nu har de små utfodrats med vidriga köpköttbullar som både luktar o smakar bajs - from nu ska vi göra egna o frysa in... De stora barnen ska avnjuta plankstek o ett el två glas Koonunga när grynen dunat in. På Spotify rullar Pengabrorsan, Eldkvarn, Soundtrack ool o Olle Ljungström - i dag känns det helt klart som helg :O)

Ha en riktigt skön lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar