Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

onsdag 1 september 2010

Hallen

är tömd och nu rivs det tapeter för fullt. Att bara måla över blir nog inte så bra så vi får väl se om vi (läs S) smackar upp en väv eller microlite istället o målar på den. Jag har fått upp ögonen på en ny hallmöbel från IKEA som skulle passa himla bra oavsett om vi stannar här eller inte. En matchande hatthylla o lite krokar, schyssta svarta korgar o en sisalmatta som stoppar gruset kommer att bli toppen. Min drömhall som jag pratat om tidigare kommer jag att få - men inte i detta hus ;O)
Nu ska jag tvärsomna (för att citera min norrländska kollega) ja inte sova på tvären utan somna väldigt snabbt...

5 kommentarer:

  1. Kommer Ni bli med nytt hus? Det är ju spännande så det förslår!! Big H

    SvaraRadera
  2. The grejtest sevjerska äver2 september 2010 kl. 18:02

    Najs med allt fixelifixande!! Så majsigt att greja in höstfint. Ska försöka en dag jag med:-)pöss

    SvaraRadera
  3. Ja Big H, vi får väl se - vi har hittat vårt drömhus men det går trögt och det känns just nu långt till att det ska bli vårt... det finns en länk i bloggen tidigare i augusti om du är nyfiken ;O) Hoppas allt är bra med dig/Er!
    Dear miss Sofie - the fixelifix is nödvändigt här har det varit stiltje sen eldkvarn brann men visst blir det bra - när det är klart =0/

    SvaraRadera
  4. Jag spanade in barren, helt lovely asså!
    Allt bra med oss, hoppas samma lika, vi börjar få en treåring så det är fullt ös, ja, du vet vad jag menar!
    Vore kul att träffa er nångång. Och alla Ni andra också för den delen, hör Ni det?
    Kram H

    SvaraRadera
  5. Jo tack du - treåriga tjejer står högt i kurs.... fatta då bara hur det blir när dom är 13! Visst måste vi träffas mer, med eller utan barn o då hoppas jag att din halva gör det mer komplett! :O)

    SvaraRadera