Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

onsdag 15 september 2010

I valet o kvalet...

Gjorde precis SVT´s valkompass av ren nyfikenhet. Jag är ganska säker på hur jag ska rösta på söndag. Men gjorde det av ren nyfikenhet. Här är den: http://valpejl.se/kompass?ramverk=ja

Så roligt att jag nästan kissar på mig när jag efter 50 frågor får se resultatet. Jag scorade högst på KD!!!! Fattar Ni vilken missbedömning jag gjort som ska gå ur kyrkan o allt - moahahahaha
Gå in ni oxå rätt roligt faktiskt!
Åh Alf!



Åsså Zlatan my man på tv´n - vilket innebär att real life man inte synts till på flera dagar. I truly love Champions League ;O) NOT. Men han gjorde några ryck innan o slipade entréhallens väggar o målade taket så han är förlåten... Vi blir nog klara till jul skulle jag tro! Musten liksom försvann med drömhuset :o( ja inte julmusten utan rena rama viljan.

I morgon blir jag gräsänka tills på fredag då herrn ska på kickoff på ngn herrgård i Västmanland - ja så är det utanför den kommunala världen. Då får man bo flott, få kanonmat o dricka gott på jobbets bekostnad. Men men vad är väl en bal på slottet....

ciao

2 kommentarer:

  1. Hahaha ja herregud jag gjorde samma test blev mest KD och SD!! Strange,,,,
    Förresten...tagits kort på barnen på dagis? Då vill jag ha! Kan betala´!!
    Gräsänka? Ett glas vin då kanske? Puss påre sockertopp

    SvaraRadera
  2. Nej - inga kort har tagits ännu men det är väl i faggorna skulle jag tro. Du borde veta vid det här laget att du får ett väldigt tunt paket på julafton! You bet att jag är Gräsänka - men inget vin, för surt för magen. Hittade en Scottish Hoppy Golden i källaren istället när ungarna tog ett bad :O)puss

    SvaraRadera