Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

torsdag 16 september 2010

Jag undrar sa flundran...

What to do with life, what to do?? Min svägerska o jag funderar på politikerbanan. Vårt parti ska heta FY. Vad det betyder har vi inte kommit på än. Hjärtefrågor - måste man ha det också?? Vafan är det så jävla noga? Vi har ju Alfons Åbergs pappa som statsminister...

Tänk att byta bana - göra ngt annat... Laga mat, det är jag jääävligt bra på... Där skiter jag i Jante för så är det bara. En utbildning inom livsmedelshygien kanske för att få det på papper. Då finns ju möjligheten till ngt eget. Det dära slottet, konferensgården vi pratat om. Det lilla lilla stenugnsbageriet o bakfickan på Gotland om somrarna. Varför ska det vara så svårt o invecklat att våga?? Man lever ju bara en gång... Fan om man vann 10 miljoner så bekymmersfritt det skulle vara (kanske). Då skulle det där sommarjobbet passa fint - vintern skulle tillbringas på sydligare breddgrader :O) Åsså blir allting rosa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar