Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

fredag 18 juni 2010

Knugen

har precis berättat att han skippar kronan på huvudet i morgon och planerar ngt oväntat, jag gissar på denna:
Det är härligt med ett så avslappnat hov!
(OBS det är ett fotomontage - för er känsliga rojalister)

Det roliga i denna kråksång är att tanterna o farbröderna på mitt jobb får chansen att fira i morgon. Trerätterslunch med fördrink o vin till maten, avec till kaffet sen är det storbildsTV med bröllop hela eftermiddan. Det skulle dom ha varje dag! Ja inte bröllopet på TV då förstås... I dag har dessutom jag o några tekniska själar monterat ett Wii-spel till TV´n så tröttnar de på ovanstående spillevink kan de alltid dra igång ett bowlingspel!

Själv ska jag, trots min antipati till monarki, i morrn gå på Prinsessfest hos vännen M i V-ås. Bubbel o snittar o sen bröllopsmiddag. Titta på fina människor i fina kreationer det är alltid roligt. Kravet är att själv vara prinsessa för att bli insläppt så vi får väl se vad jag hittar på. Min kära pysselhöna M håller på med en varsin detalj till oss som jag får i morgon. Ska väl försöka fixa till ett ordenband och putsa lilla A´s prinsesskrona (törs ju inte tala om för henne att jag ska låna den i morgon) Avslutas kvällen med en tripp ned på stan så räkna med att jag har ombyte med mig i väskan....


Nu skiner solen - thank god it´s friday och jag tänker hälla upp ett glas vin. Sen ska vi brassa detta till middag. Bilden lånad från Zälls blogg "Lyxlagat"http://blogg.alltommat.se/lyxlagat/
Dagens dinner = Lövbiffsburgare med gorgonzolacréme
Ha en riktigt skön helg!

1 kommentar:

  1. Thö grejtest Svejgerska äver!18 juni 2010 kl. 19:51

    Ja det ska bli makalöst trevligt att få uppleva händelsen IRL! Knugen tar jag med i handväskan med sprillans nya batterier;-). OCH JAAA ska oxå byta om kläder garanterat!

    SvaraRadera