Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

tisdag 15 juni 2010

Fan fan fan

Stressad dag trots heldagskursen i stresshantering. Upp tidigt, tvätta, förbereda middag o så iväg till stan på kurs till 9 tiden. Sen på lunchen handla picnic-fika o åt en macka i bilen till lunch. Sen kurs till 16. Hämta kids på dagis. Snabbt hem o fixa middag. Mannen hem o fick fixa picnickorgen. Käka middag. Sen iväg till dagis för sommarpicnic - exakt 17.23 klev vi innanför grindarna. Puh - 7 minuter tillgodo! TRODDE VI JA.... Det började 17,00 så barnen hade redan sjungit! Jag höll fan på att börja grina så förbannad blev jag! Lilla A som övat i tre veckor på Idas sommarvisa o nu fick vi inte se henne sjunga den. Ja här skulle jag kunna skriva alla svärord jag kan, men jag besparar Er.

Nu känns allt piss o vart fan är sommaren? Ska man behöva ha raggisar inne i juni? Ge mig semester o värme jag håller på att gå under. Tur att det i allafall är midsommar snart så det blir några dagar med härliga människor i Nor. Å kanske att det kan bli lite fint väder till midsommar i år - please!

over and out

3 kommentarer:

  1. Thö grejtest Svejgerska äver!15 juni 2010 kl. 20:13

    Klart vi ska ha fint väder i år!!!! Nog fan borde det vara på tiden, tänk dig ligga på beachen o bli servad en god drink ala Set;-)
    Då tror jag dessutom du skulle vilja vara uppe läääääääääääääänge:-) Puss på dig mistressen!!

    SvaraRadera
  2. Mistressen = Mistristessen ;o) ja en "sex on the beach" skulle nog sitta fint.....

    SvaraRadera
  3. Värmen kommer nog på lördag. Kungen har väl pratat med SMHI...

    SvaraRadera