Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

söndag 27 februari 2011

Nedräkning

Bara 11 dagar till Sälentrippen :O) Längtar att få spendera några dagar o nätter med mitt damlag. Längtar efter att finally få åka skidor. Förra året var ju min rygg inte riktigt med på noterna. Men jag lovar jag ska ta det lungt. Vågar inte annat. Off pisten får jag skippa. Det innebär att det är ngn annans tur att ragga gratis skumpa på aphyllan i år :O) Jag har gjort mitt.

Söndag och inte blev det nåt tak målat... en 80-årig gammal ek kom i vägen och skulle sågas ned. Allt för fotboll o vuxenfilm ;)


Plusgrader och smältande istappar gör att längtan efter våren bara blir starkare. Vill ha sol o värme! Vill ha växthuspyssel och trädgårdspyssel. Vill sitta ute i smältsnö o vädra näsan med en java i handen. Pronto!
Söndagens dinner = Lövbiffsrullader fyllda med bacon, rödlök och ättiksgurka serverades med gräddsås, potatis och blancherade grönsaker osså morsans svartvinbärsgelé. Mormorsgott!

3 kommentarer:

  1. Väldigt bra prioriterat broder!
    Nästa helg vanskas snusk-poker och efter midnatt brukar bakgrundsmusiken från TV:n vara oerhört viktigt!

    SvaraRadera
  2. Jag anar att det är samma bakgrundsmusik som hos Damlaget i stugan på Fjällripan - fast vi nöjer oss dock inte med TV´n...

    SvaraRadera
  3. Hahahaha!!!

    Nej jag har ju varit ute och flängt på en båt i omgångar nu och du vet vad som sägs hända men män som är ute till sjöss för länge? Så jag hoppas givetvis på surroundljud av högsta kvalitet.

    SvaraRadera