Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

torsdag 17 februari 2011

Shape up!

Sorry inte ett inlägg på nästan en vecka. Time flies liksom. Tillbaka till jobbet i måndags och in i rullorna direkt. Nytt oxå att jag nu får lämna kidsen på dagis. Det har ju jag sluppit i alla år då det har varit herrns uppgift då fröken hämtar. Men nu är det ju bara jag som åker åt det hållet så jag får äran att både lämna och hämta. I utbyte har jag fått en veckostäd - trodde ni ja ;O)
Fördelen är dock att jag är på jobbet redan tio över sju. Vilket innebär att jag kan gå hem tidigare. Smutt!

I går var vi på H-sta skolan för information till föräldrar vars barn börjar förskoleklass till hösten. Känns faktiskt som en himla bra skola. Man får väl lita på deras pedagogiska bakgrunder o kunnande. Jag har ju inte en jäkla aning....

Snällaste snällaste H på jobbet är i dag ute i metropolen F-100 och hämtar grislampor åt mig - helt gratis :O) Hennes brorsa hade typ 600 st i ett nedlagt svinhus. Fatta hur mycket kapital som hänger där! Men hon ska få ngt för besväret - jag ska fundera ut ngt riktigt farligt.

I morgon upptaktsmöte med Damlaget inför Sälen. Bara 21 dagar kvar - TJOHOO
Just det glömde en sak - DET ÄR FREDAG I MORRN!!!!!
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar