Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

söndag 1 maj 2011

Feeling hot
















På torsdag släpper Ikea sin nya kollektion "Kryddstarkt" en begränsad kollektion med influenser från Indien och Vietnamn. Jag har letat med ljus och lykta (!) efter en eller flera lampor att ha i hallen där det är öppet upp i nock. Och nu har jag hittat den! Jag tror den skulle passa asbra i två ex i olika höjder!! Problemet är just att kollektionen är begränsad och därmed antal exemplar... Familymedlemmar har visst fått erbjudande om en sneakpeak dagen innan vilket jag helt missat - Undrar om jag hinner tur o retur på en lunchrast ;O)

Helgen har varit skitkul helt enkelt. Konsert på Klara i fredags med Engmans Kapell, Valborgsmässoaftonen firades här hemma med vänner o barn. Totalt var vi 22 stycken. Dock blev det ingen brasa till vissa barns besvikelse - "det var ju för brasan vi kom hit..."

Nya tag och ny vecka. Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar