Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

måndag 31 januari 2011

Sista inlägget från Villageroad!

Vid midnatt försvinner vårt bredband och därmed kontakten med cybervärlden för ett par dagar (eller kanske veckor...) Allt hänger på hur snabbt fiberoptiken är klar i nya huset. Smart som hon är har hon, den där fröken, packat ned sitt mobila surfmodem i nån låda! Där ligger den just nu himla himla bra.


Lite vemodigt är det trots allt fastän jag längtar satan till på fredag. Men nu lämnar vi liksom vårt första fina lilla hus. Där mina små kottar upplevt sina första år. Mitt älskade kök som jag tjatade svärfar till leda på att få ommålat vitt ska jag nu lämna till ngn annan. Jag säger det igen - kunde jag få köket med mig så skulle jag! Glädjen är dock att hon som tar över har planer - järnspisen ska installeras :O) Den randiga väggen i ungarnas sovrum som herrn hade kunnat döda mig för när vi fixade inför stora A´s ankomst. För se fröken ville ju ha ngt som ingen annan hade - en randig vägg i gröna och vita oregelbundna ränder horisontellt. "Den väggen kommer aldrig att bli omtapetserad eller målad" var utlåtadet när den blev klar... Jag kommer sakna mitt lilla hus.



Här en försmak på de nya;
Over´n out för ett tag då!

2 kommentarer:

  1. Lycka till med flytten å va rädd om ryggen =) Låt andra bära det tunga, du kan väl bara peka med hela handen å se lite snygg ut, hehe...
    När allt är klart kan du ju ägna lite tid till herr S, det lär u finnas utrymme för en yttepyttekott till nu antar jag, men innan den ankomsten kanske det bör glimma lite snyggt på vänster kratta =)

    SvaraRadera
  2. Håhåjaja jo å jag ska nog stå där med pisken på fredag :O)

    SvaraRadera