Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

onsdag 11 januari 2012

Provincialmedicus Skragge och syster Boddan

Om tre veckor blir det en spaövernattning med bästa tjejerna från gamla jobbet. Sätra Brunn står på schemat. Jag fick det i avskedspresent. Övernattning, god mat, ångbastu, bubbel i karet o bubbel i glaset, behandling som jag ännu inte bestämt riktigt. Dessutom får jag äran att ligga sked med svärmor det är inte så illa det inte ;) Fina småbutiker finns det oxå på området så jag tar med lite shopping i beräkningen oxå.

Visst är det så att svägerskan jobbar där men det är inte därför jag gör reklam. Stället har sin alldeles egna charm som skiftar med årstiderna. Om våren är det fullt med vitsippor, om sommaren grönt och blommigt, hösten är fantastisk med alla löv i flertalet brunögda nyanser både på träden och på marken. Och sen vintern - alla små söta fina hus i vit vinterskrud. Har ni aldrig varit där - gört! Sen har ju stället en fin historia i sig. Och spöken förstås. Men det får ni Googla på själva....

Tråkvädret is nearly killing me...jag vill ha vår! NU. (och spa)

So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar