Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

lördag 9 april 2011

Härliga helg!

I går somnade fröken i soffan tätt intill fyraåringen (snart) före halv tio... social som fan. Detta resulterar givet i att jag vaknade samma tid som i veckorna dvs 05,20. Men jag somnade om ända till 06,45... Detta bådar gott inför damkvällen inne på Old Road. Jag vet ju hur det brukar sluta....

En riktigt härlig sol skiner nu över den smått gröna naturen. Vi har en fantastisk vy från framsidan av huset. I dag ska det tvättas fönster och - äntligen, ska jag sätta penseln i min byrå.

Med våren kommer djuren. I går kväll säger lilla A när hon står i hallen o kikar ut genom förnstret "En mus mamma!" Jaja säkert, tänkte jag. "Jo jag gör inte påhittar" och, minsann, utanför sprang en liten söt rackare med rödbrun päls och peppparkaksbruna ögon o små ludna öron. Vi får väl se hur söt den blir när den tar sig in.... Nä nu ska jag fixa frulle o ladda fällorna.




Ha en underbar lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar