Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

måndag 11 oktober 2010

MAMMA vad FIIIN du är!!!

Det var det första min lillhöna sa när jag klev nyfrissad in genom dörren - sen sa hon det säkert 4 ggr till :O) Låt mig säga att smilbanden gick från öra till öra på mamman!

My dearest S fyller år i dag och uppvaktades i morse med kalsong o strumpfylld weekendväska som han önskat sig. Det blev denna, en Filson oliy canvas:







För att balansera familjens presentutgifter har nu fröken fräken efter otaliga timmars surfande på Amerika- o Englandssidor besällt hem kängor som jag suktat efter ett tag - fast det blev från Brandos jag orkar inte hålla på med tull o skit.

Så nu hörs vi om några veckor eller så - nu ska jag och doktorn ut o kicka ;O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar