Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

tisdag 12 oktober 2010

Härliga höst!

Vilken kanondag och vilka vackra färger hösten bjuckar på. Jag har alltid gillat hösten med dess klara krispiga höga luft och alla fina röda färger :O) I dag for jag hem på lunchen, käkade lite mat och sen gick jag faktiskt ut o tvättade köksfönstren och klippte lite gamla perenner i rabatten. Så himla skönt att bara göra ngt annat på lunchrasten o frisk luft fick jag oxå. Detta höstväder ska jag tänka på sen i november när det bara är grått disigt blött o kallt...

Nu rullar veckan i sitt sedvanliga tempo igen. Helgen blir allt annat en vilohelg, jo fredagskvällen förståss, men lördagen är fullspäckad och söndan med. IOFS bara med roligheter.
En blänkare om en repris av den enormt roliga forsränningsweekenden med gänget i Björbo Ulfshyttan har skymtat i dagarna - ja vi får väl se men herre jäklar vad sugen jag är på Fänforsens svärmorsvals igen.

Dagens dinner har jag slarvat med - ja inte att äta vem kan tro det? I kväll bjöds det på fläskytterfilé och klyftpotatis för se barnen (eller päronen) hade turen att få korv o mackisar hos mormor!

morgen = Mittwoch, kleine samstag :O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar