Antal besökare online

Antal besökare i dag

Totalt antal besökare

Sidor

tisdag 5 oktober 2010

Impetigo

låter ju vackert - men i verkligheten heter det Svinkoppor och är mindre rart... Tydligen så går det på lilla A´s dagisavdelning å hon som är prickig o plitig i vanliga fall blir givet ett fall för den orolige. Men jag tar det med ro - ser inte alls ut som svinkoppor utan mer som vanlig irriterad hud. Ja det är väl bara vänta o se - trevligt är det inte. Men det är ju inte värre än löss o mask. Jodå det har vi fått prova på för några år sen. Helgen som gick avslutades angenämt med ett besök på IKEA o badhus där en trött o sliten far följde sonen på simskola. NU ÄR DET NÄRA SNART SIMMAR HAN!! (sonen alltså) På IKEA inhandlades skobänk till hallen o nya taklampor. Sen ville jag bara ha lite inspiration till hallentrén - o det fick jag. Nu ska det sista skrapas från väggarna sen ska det väl hända saker o ting hopppas jag...

Veckans två första har gått fort som attan. Härligt snart helg igen mao, då den enormt eftertraktade(!) herrn ska på galej fredag o jag på lördag - umgås kan vi göra när vi blir gamla ;O) Jag o brudarna ska fira bästa Sibb som fyllt 35!

Dagens dinner = sesampanerade chickybits med fullkornsbulgur. Serveras med en sötsur vitkål o morotssallad o sweet chilisås.

ciao

1 kommentar:

  1. Ska bli så kul att ses, det var sååå länge sedan!

    Ladda för en del lingondricka!

    Kram o ses på lördag!
    /M

    SvaraRadera